Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 16:45:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11800 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Laimjala küla, Vallamaja, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Laimjala küla, Vallamaja, Saare maakond, Saaremaa 
vald, Laimjala küla, Kelmiküla tee// Vallamaja (vallamaja, Tuletõrje 
veevõtukoht, Sajuveekanalisatsiooni torustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lisatud uus, eelmisele menetlusele (Ehitusloa 
taotlus nr. 2311271/18370, EHR menetlus nr 406078) esitatud märkuste 
paranduste- ja täiendustega ehitusprojekt. Käesolevas taotluses käsitletakse 
ainult hoone põhimahu rekonstrueerimist (ilma juurdeehituseta).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27167940>  (menetlus nr: 
452616), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister